Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
12 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=27546
http://www.mediainfo.hu/tanulmanyok/essay.php?id=3107
írja a mediainfo.hu
A márkák számára létezik egy pofonegyszerű módja annak, hogy fenntartsák az internetes érdeklődést, sokan a jelek szerint még sincsenek tudatában ennek.
Az online kommunikáció és marketingtevékenység napjainkra talán
legfontosabbá vált eleme és célja a fogyasztói aktivizálás, a bevonás,
az elköteleződés, vagyis az engagement. A brandek súlyos pénzeket
áldoznak mindenféle látványos akciókra annak érdekében, hogy ezt
elérjék, miközben a legelső, legegyszerűbb lépést sokan kihagyják.
Az Ipsos friss felméréséből
kiderült: a márkákat az interneten követő felhasználók mintegy harmada
(30%) számára a brandhez való kötődést jelentősen erősíti, ha választ
kap emailes vagy más úton feltett kérdéseire. Vagyis: azzal az egyszerű
módszerrel, hogy reagálnak reménybeli vásárlóik mondanivalójára, a
márkák célcsoportjuk jelentős hányadát láncolhatják még jobban magukhoz.
Ez főleg a konkrét kérdések, problémák esetében fontos, de ha a követő
nem feltétlenül számít válaszra (például azért, mert nem kérdést tett
fel, hanem mondjuk csak hozzászólt valamihez), sok esetben még
pozitívabb élményt okozhatnak a cégek a reakcióval.
Magyar üzletemberek
A fenti arány persze országról országra változik. Magyarországon
például a világátlagnál kevesebben, 22 százaléknyian válaszoltak a
kutatók azt firtató kérdésére, hogy a világhálón követett márkák mit
tesznek a kapcsolat fenntartása érdekében, azzal, hogy megválaszolják a
megkereséseket. Az országos átlagot jelentősen felfelé húzzák a
cégtulajdonosok, akik esetében 45 százalékos a mutató, illetve a kis
keresetűek (27%) és az alacsony végzettségűek (27%).
A témát bővebben kifejtettük tanulmányaink között, ott további információkat, globális adatokat, letölthető pdf-et is talál!
A jó márka kérdez (bevezető)
Az emberek közötti kapcsolatok fontosak, fenntartásukhoz pedig ápolni kell őket, ami sokszor nem kevés munkával jár. Nos, ugyanez igaz lehet a márkák és a fogyasztók viszonyára is, legalábbis az Ipsos friss felmérése (pdf) szerint.
Ebből kiderül, hogy a brandeket interneten, jellemzően közösségi oldalakon követők többsége (52%) úgy véli, hogy a visszajelzés esélyét megadó, a közönség véleményét kikérő márkákat sokkal jobb élmény követni. Elég egy nyereményjáték, egy új termékötlet megszondáztatása, néhány ötlet bekérése, és máris sokkal aktívabb és lojálisabb lehet a tábor - ami igen fontos a vásárlási döntések meghozatalának pillanatában.
Mindezzel egyébként Belgiumban értenek egyet leginkább a fogyasztók, ott a megkérdezettek több mint kétharmada (69%) vélte úgy, hogy a versenyeket tartó, illetve újonnan tervezett vagy jelenlegi termékekről a követők véleményét megkérdező márkák tesznek eleget azért, hogy aktívan figyeljék tevékenységüket. E tekintetben a második helyen Kanada végzett 63 százalékkal, majd India következett 62-vel. Magyarország a maga 61 százalékos mutatójával a negyedik lett. A spektrum másik felén Dél-Korea és Japán helyezkedik el, 21 illetve 28 százalékkal.
További információkat, részletes adatokat a mellékelt dokumentumban talál.
Kapcsolódóan letölthető fájl
|
|
M Imre írta 4 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Leállás és adatvesztés: minden tudnivaló (utolsó frissítés:...
M Imre írta 4 napja a(z) Kérdések a klubvezetőhöz fórumtémában:
Ha a Vimeo csak belépéssel engedné megnézni a videót -...
M Imre írta 6 napja a(z) Wayback Machine - az Internet Archívum (már 30 petabájt adat) blogbejegyzéshez:
Becsukja a kaput a Reddit az Internet Archive orra előtt | 2025...
M Imre írta 6 napja a(z) A Windows-életciklussal kapcsolatos alapinformációk blogbejegyzéshez:
Beperelte egy kaliforniai férfi a Microsoftot a Windows 10 ...
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
A ChatGPT-től kért étkezési tanácsot, súlyos mérgezéssel ...
M Imre írta 1 hete a(z) Revolution OS (a Linux története) videóhoz:
Megjelent a Debian 13 "trixie" kiadás 2025...
M Imre írta 1 hete a(z) headszamtech képhez:
Dalai Láma - A boldogság tanítása | Hivatalos előzetes | ...
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
Az OpenAI-nak eszébe jutott, hogy honnan indult, ki is adott ...
M Imre 1 hete új videót töltött fel:
M Imre 1 hete új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Szavatosság és jótállás (garancia): ismerősen csengő szavak, de pontosan mit is jelentenek?
Az InternetKon20 eredményei (2015. október 02.)
Netikett
Netsebesség-mérő oldalt indított az NMHH