Számítástechnika: Válaszra méltatni a fogyasztót, azaz a jó márka kérdez ... és válaszol

Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 279 fő
  • Képek - 145 db
  • Videók - 130 db
  • Blogbejegyzések - 603 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 492 db

Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 279 fő
  • Képek - 145 db
  • Videók - 130 db
  • Blogbejegyzések - 603 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 492 db

Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 279 fő
  • Képek - 145 db
  • Videók - 130 db
  • Blogbejegyzések - 603 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 492 db

Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 279 fő
  • Képek - 145 db
  • Videók - 130 db
  • Blogbejegyzések - 603 db
  • Fórumtémák - 20 db
  • Linkek - 492 db

Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=27546

http://www.mediainfo.hu/tanulmanyok/essay.php?id=3107

írja a mediainfo.hu

 

A márkák számára létezik egy pofonegyszerű módja annak, hogy fenntartsák az internetes érdeklődést, sokan a jelek szerint még sincsenek tudatában ennek.


Az online kommunikáció és marketingtevékenység napjainkra talán legfontosabbá vált eleme és célja a fogyasztói aktivizálás, a bevonás, az elköteleződés, vagyis az engagement. A brandek súlyos pénzeket áldoznak mindenféle látványos akciókra annak érdekében, hogy ezt elérjék, miközben a legelső, legegyszerűbb lépést sokan kihagyják.

Az Ipsos friss felméréséből kiderült: a márkákat az interneten követő felhasználók mintegy harmada (30%) számára a brandhez való kötődést jelentősen erősíti, ha választ kap emailes vagy más úton feltett kérdéseire. Vagyis: azzal az egyszerű módszerrel, hogy reagálnak reménybeli vásárlóik mondanivalójára, a márkák célcsoportjuk jelentős hányadát láncolhatják még jobban magukhoz. Ez főleg a konkrét kérdések, problémák esetében fontos, de ha a követő nem feltétlenül számít válaszra (például azért, mert nem kérdést tett fel, hanem mondjuk csak hozzászólt valamihez), sok esetben még pozitívabb élményt okozhatnak a cégek a reakcióval.

Magyar üzletemberek

A fenti arány persze országról országra változik. Magyarországon például a világátlagnál kevesebben, 22 százaléknyian válaszoltak a kutatók azt firtató kérdésére, hogy a világhálón követett márkák mit tesznek a kapcsolat fenntartása érdekében, azzal, hogy megválaszolják a megkereséseket. Az országos átlagot jelentősen felfelé húzzák a cégtulajdonosok, akik esetében 45 százalékos a mutató, illetve a kis keresetűek (27%) és az alacsony végzettségűek (27%).

A témát bővebben kifejtettük tanulmányaink között, ott további információkat, globális adatokat, letölthető pdf-et is talál!



A jó márka kérdez (bevezető)

 

Az emberek közötti kapcsolatok fontosak, fenntartásukhoz pedig ápolni kell őket, ami sokszor nem kevés munkával jár. Nos, ugyanez igaz lehet a márkák és a fogyasztók viszonyára is, legalábbis az Ipsos friss felmérése (pdf) szerint.

 

Ebből kiderül, hogy a brandeket interneten, jellemzően közösségi oldalakon követők többsége (52%) úgy véli, hogy a visszajelzés esélyét megadó, a közönség véleményét kikérő márkákat sokkal jobb élmény követni. Elég egy nyereményjáték, egy új termékötlet megszondáztatása, néhány ötlet bekérése, és máris sokkal aktívabb és lojálisabb lehet a tábor - ami igen fontos a vásárlási döntések meghozatalának pillanatában.

 

Mindezzel egyébként Belgiumban értenek egyet leginkább a fogyasztók, ott a megkérdezettek több mint kétharmada (69%) vélte úgy, hogy a versenyeket tartó, illetve újonnan tervezett vagy jelenlegi termékekről a követők véleményét megkérdező márkák tesznek eleget azért, hogy aktívan figyeljék tevékenységüket. E tekintetben a második helyen Kanada végzett 63 százalékkal, majd India következett 62-vel. Magyarország a maga 61 százalékos mutatójával a negyedik lett. A spektrum másik felén Dél-Korea és Japán helyezkedik el, 21 illetve 28 százalékkal.

 

További információkat, részletes adatokat a mellékelt dokumentumban talál.

 

Kapcsolódóan letölthető fájl

fogyasztok_es_markak.pdf (172.53 kB)

Címkék: brand célcsoport elköteleződés engagement felmérés fogyasztó fogyasztóvédelem forgalmazó garancia gyártó internet kapcsolat kommunikáció lojalitás mondanivaló márka márkahűség online kommunikáció online marketing probléma problémamegoldás reakció szavatosság válasz

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

Az amerikai igazságügyi minisztérium (DOJ)...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

Örülhet minden androidos, az Apple után a Google is...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

Itt a vége a Play Áruház monopóliumának | 2024. ...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

A YouTube szerint nem is akarja eltűntetni a reklámidő-...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

A Google tavaly egyébként 237,85 milliárd dolláros ...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

Ilyent még nem csinált a Google: eladna valamit egy ...

M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:

Oroszország megfojtja a YouTube-ot | 2024....

M Imre írta 4 napja a(z) Misfortune Cookie - Több mint 12 millió otthoni router sebezhető "takeover"-re blogbejegyzéshez:

Mielőbb cserélje le, ha ilyen routert használ | 2024. 11. 15. ...

M Imre írta 5 napja a(z) Hogyan válasszunk feltörhetetlen jelszót? blogbejegyzéshez:

Ha látja a jelszavát ezen a listán, azonnal cserélje le |...

M Imre írta 6 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

A VMware idén korábban ingyenessé tette a Fusion és ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu