Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
11 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=27546
http://www.mediainfo.hu/tanulmanyok/essay.php?id=3107
írja a mediainfo.hu
A márkák számára létezik egy pofonegyszerű módja annak, hogy fenntartsák az internetes érdeklődést, sokan a jelek szerint még sincsenek tudatában ennek.
Az online kommunikáció és marketingtevékenység napjainkra talán
legfontosabbá vált eleme és célja a fogyasztói aktivizálás, a bevonás,
az elköteleződés, vagyis az engagement. A brandek súlyos pénzeket
áldoznak mindenféle látványos akciókra annak érdekében, hogy ezt
elérjék, miközben a legelső, legegyszerűbb lépést sokan kihagyják.
Az Ipsos friss felméréséből
kiderült: a márkákat az interneten követő felhasználók mintegy harmada
(30%) számára a brandhez való kötődést jelentősen erősíti, ha választ
kap emailes vagy más úton feltett kérdéseire. Vagyis: azzal az egyszerű
módszerrel, hogy reagálnak reménybeli vásárlóik mondanivalójára, a
márkák célcsoportjuk jelentős hányadát láncolhatják még jobban magukhoz.
Ez főleg a konkrét kérdések, problémák esetében fontos, de ha a követő
nem feltétlenül számít válaszra (például azért, mert nem kérdést tett
fel, hanem mondjuk csak hozzászólt valamihez), sok esetben még
pozitívabb élményt okozhatnak a cégek a reakcióval.
Magyar üzletemberek
A fenti arány persze országról országra változik. Magyarországon
például a világátlagnál kevesebben, 22 százaléknyian válaszoltak a
kutatók azt firtató kérdésére, hogy a világhálón követett márkák mit
tesznek a kapcsolat fenntartása érdekében, azzal, hogy megválaszolják a
megkereséseket. Az országos átlagot jelentősen felfelé húzzák a
cégtulajdonosok, akik esetében 45 százalékos a mutató, illetve a kis
keresetűek (27%) és az alacsony végzettségűek (27%).
A témát bővebben kifejtettük tanulmányaink között, ott további információkat, globális adatokat, letölthető pdf-et is talál!
A jó márka kérdez (bevezető)
Az emberek közötti kapcsolatok fontosak, fenntartásukhoz pedig ápolni kell őket, ami sokszor nem kevés munkával jár. Nos, ugyanez igaz lehet a márkák és a fogyasztók viszonyára is, legalábbis az Ipsos friss felmérése (pdf) szerint.
Ebből kiderül, hogy a brandeket interneten, jellemzően közösségi oldalakon követők többsége (52%) úgy véli, hogy a visszajelzés esélyét megadó, a közönség véleményét kikérő márkákat sokkal jobb élmény követni. Elég egy nyereményjáték, egy új termékötlet megszondáztatása, néhány ötlet bekérése, és máris sokkal aktívabb és lojálisabb lehet a tábor - ami igen fontos a vásárlási döntések meghozatalának pillanatában.
Mindezzel egyébként Belgiumban értenek egyet leginkább a fogyasztók, ott a megkérdezettek több mint kétharmada (69%) vélte úgy, hogy a versenyeket tartó, illetve újonnan tervezett vagy jelenlegi termékekről a követők véleményét megkérdező márkák tesznek eleget azért, hogy aktívan figyeljék tevékenységüket. E tekintetben a második helyen Kanada végzett 63 százalékkal, majd India következett 62-vel. Magyarország a maga 61 százalékos mutatójával a negyedik lett. A spektrum másik felén Dél-Korea és Japán helyezkedik el, 21 illetve 28 százalékkal.
További információkat, részletes adatokat a mellékelt dokumentumban talál.
Kapcsolódóan letölthető fájl
|
|
M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Örülhet minden androidos, az Apple után a Google is...
M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Itt a vége a Play Áruház monopóliumának | 2024. ...
M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:
A YouTube szerint nem is akarja eltűntetni a reklámidő-...
M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:
A Google tavaly egyébként 237,85 milliárd dolláros ...
M Imre írta 2 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Ilyent még nem csinált a Google: eladna valamit egy ...
M Imre írta 4 napja a(z) Misfortune Cookie - Több mint 12 millió otthoni router sebezhető "takeover"-re blogbejegyzéshez:
Mielőbb cserélje le, ha ilyen routert használ | 2024. 11. 15. ...
M Imre írta 5 napja a(z) Hogyan válasszunk feltörhetetlen jelszót? blogbejegyzéshez:
Ha látja a jelszavát ezen a listán, azonnal cserélje le |...
M Imre írta 6 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
A VMware idén korábban ingyenessé tette a Fusion és ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Szavatosság és jótállás (garancia): ismerősen csengő szavak, de pontosan mit is jelentenek?
Az InternetKon20 eredményei (2015. október 02.)
Netikett
Netsebesség-mérő oldalt indított az NMHH