Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amerikai marketingesek és
fogyasztóvédelmi ügyvédek készülnek összemérni erejüket a személyre
szabott online hirdetések szabályozásán, melyekhez gyakran
figyelmeztetés és engedély nélkül gyűjtik a szükséges adatokat.

Az amerikai kongresszus a következő hetekben foglalkozhat az üggyel, egy olyan ajánlást terveznek benyújtani, mely kötelezné a site-ok üzemeltetőit, hogy pontosan határozzák meg, hogyan és mire használják az összegyűjtött információkat. A döntésen egy egymilliárd dolláros iparág jövője és a felhasználók személyes adatainak kezelése múlik. A hirdetők és a népszerű weboldalak szerint a látogatók jobban szeretik a célzott hirdetéseket és el is kell azokat fogadniuk, hiszen ingyenes tartalomhoz jutnak hozzá. Ám az amerikaiak 75 százaléka elutasítja a személyre szabott hirdetést, ha ez azzal jár, hogy megfigyelik internetezési szokásaikat – derült ki egy friss tanulmányból.
Az emberek szeretnék élvezni az internet előnyeit, ám semmit nem tudnak a megfigyelési aspektusról, aztán amikor hallanak róla, teljesen kiakadnak – közölte Stephen Baker tech-szerző, a The Numerati című könyv írója. A kaliforniai Berkeley egyetem és a Pennsylvania egyetem kutatói ezer amerikait kérdeztek meg június folyamán. A felmérésből kiderül, hogy a megkérdezettek döntő többsége szerint az internetes szokások személyre szabott hirdetések miatti figyelése történő figyelése nem vezet jóra. A felmérés éppen aktuális alapot szolgál a washingtoni vitákhoz. A célzott hirdetésekre fordított pénz idén meghaladhatja az 1,1 milliárd dollárt, ez több mint a duplája a 2007-es 500 millió dolláros költésnek, valamint várhatóan 4,5 százalékát teszi ki a 24,5 milliárd dolláros online hirdetési piacnak 2009-ben – derül ki az eMarketer előrejelzéseiből. Az új szabályozás kötelezné a site-ok üzemeltetőit, hogy megfelelően tájékoztassák a felhasználókat adatvédelmi és adatfeldolgozási szempontból. A site-oknak lehetővé kellene majd tenniük, hogy a felhasználó választhasson, szeretné-e hogy adatait összegyűjtve, hirdetési profil készüljön róla. Múlt télen a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (Federal Trade Commission, FTC) által kiadott irányelvek már arra kötelezték a hirdetési iparágat, hogy önszabályozóvá váljon júliustól. Egyes kormányzati szervek és a fogyasztói érdekvédelmi ügyvédek is jelezték, hogy valamilyen jellegű szabályozásra szükség van, hogy tájékoztassák és megvédjék az online felhasználókat.
(forrás: Hírszerző)
|
|
|
M Imre írta 1 napja a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
Ötrészes kurzus kezdőknek | A mesterséges intelligenciáról ...
M Imre írta 3 napja a(z) Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör fórumtémában:
Eifert János fotói: 2025. október 23. https://www.facebook....
M Imre 5 napja új blogbejegyzést írt: Firefox Fordítás / Firefox Translations
M Imre írta 1 hete a(z) Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör fórumtémában:
Ezek 2025 legbámulatosabb természetfotói 24.hu | 2025. ...
M Imre írta 2 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
08 Október 2025 | A Bizottság létrehozza a mesterséges ...
M Imre írta 2 hete a(z) Játékok, játék akciók, érdekességek... fórumtémában:
2025 - Íme a 41. héten megjelenő játékok listája ...
M Imre írta 2 hete a(z) Játékok, játék akciók, érdekességek... fórumtémában:
Egy hétig ingyen játszható a Call of Duty: Black Ops 6 Most...
M Imre írta 2 hete a(z) Hírek röviden fórumtémában:
A Synology visszatáncolt a kötelező saját márkás HDD-től...
M Imre írta 2 hete a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Kínai tulajdonban sem változtat nevet a MediaMarkt | 2025-10-...
M Imre írta 3 hete a(z) ... a Facebook felhasználási feltételei blogbejegyzéshez:
Feltörték a Facebook fiókját? Mutatjuk, mi ilyenkor a teendő! ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Újabb az olcsóbb - Helyet cserélt a DDR2 és a DDR3
Megmutatja a Firefox, ki követ netezés közben
Hibás a böngészők privát böngészési módja
Firefox böngésző: előzmények törlése