Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amerikai marketingesek és
fogyasztóvédelmi ügyvédek készülnek összemérni erejüket a személyre
szabott online hirdetések szabályozásán, melyekhez gyakran
figyelmeztetés és engedély nélkül gyűjtik a szükséges adatokat.
Az amerikai kongresszus a következő hetekben foglalkozhat az üggyel, egy olyan ajánlást terveznek benyújtani, mely kötelezné a site-ok üzemeltetőit, hogy pontosan határozzák meg, hogyan és mire használják az összegyűjtött információkat. A döntésen egy egymilliárd dolláros iparág jövője és a felhasználók személyes adatainak kezelése múlik. A hirdetők és a népszerű weboldalak szerint a látogatók jobban szeretik a célzott hirdetéseket és el is kell azokat fogadniuk, hiszen ingyenes tartalomhoz jutnak hozzá. Ám az amerikaiak 75 százaléka elutasítja a személyre szabott hirdetést, ha ez azzal jár, hogy megfigyelik internetezési szokásaikat – derült ki egy friss tanulmányból.
Az emberek szeretnék élvezni az internet előnyeit, ám semmit nem tudnak a megfigyelési aspektusról, aztán amikor hallanak róla, teljesen kiakadnak – közölte Stephen Baker tech-szerző, a The Numerati című könyv írója. A kaliforniai Berkeley egyetem és a Pennsylvania egyetem kutatói ezer amerikait kérdeztek meg június folyamán. A felmérésből kiderül, hogy a megkérdezettek döntő többsége szerint az internetes szokások személyre szabott hirdetések miatti figyelése történő figyelése nem vezet jóra. A felmérés éppen aktuális alapot szolgál a washingtoni vitákhoz. A célzott hirdetésekre fordított pénz idén meghaladhatja az 1,1 milliárd dollárt, ez több mint a duplája a 2007-es 500 millió dolláros költésnek, valamint várhatóan 4,5 százalékát teszi ki a 24,5 milliárd dolláros online hirdetési piacnak 2009-ben – derül ki az eMarketer előrejelzéseiből. Az új szabályozás kötelezné a site-ok üzemeltetőit, hogy megfelelően tájékoztassák a felhasználókat adatvédelmi és adatfeldolgozási szempontból. A site-oknak lehetővé kellene majd tenniük, hogy a felhasználó választhasson, szeretné-e hogy adatait összegyűjtve, hirdetési profil készüljön róla. Múlt télen a Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (Federal Trade Commission, FTC) által kiadott irányelvek már arra kötelezték a hirdetési iparágat, hogy önszabályozóvá váljon júliustól. Egyes kormányzati szervek és a fogyasztói érdekvédelmi ügyvédek is jelezték, hogy valamilyen jellegű szabályozásra szükség van, hogy tájékoztassák és megvédjék az online felhasználókat.
(forrás: Hírszerző)
|
|
M Imre írta 2 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Krasznay Endre újságíró, az IT Café és a Prohardver alapítója...
M Imre írta 2 napja a(z) Csalóka hirdetések - 10 millió forint bírság a DIGI-nek blogbejegyzéshez:
Félrevezette az ügyfeleit a DIGI, 111 milliós bírságot kapott | ...
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
Szuperanyagot alkotott a tudósok MI-je | 2025.02.03. ...
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
A Zeneszöveg.hu feljelentette a trükköző Google-t | 2022. ...
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
A kínAI módszer titkai (weekly) HWSW podcast! | 2025....
M Imre írta 1 hete a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb ...
M Imre írta 1 hete a(z) Firefox kiegészítők: ClearURLs blogbejegyzéshez:
Pörgess le pár tesztet a 1.27.2 verzióval :). Működik ismét.
M Imre írta 1 hete a(z) Fényképezés, képek szerkesztése és minden hasonló témakör fórumtémában:
1945. A Batthyány téren, háttérben a Vásárcsarnok. ...
M Imre írta 2 hete a(z) Firefox kiegészítők: ClearURLs blogbejegyzéshez:
A kiegészítő jelenleg elromlott. Helyettesíthető így: Firefox ...
M Imre 2 hete új blogbejegyzést írt: Firefox kiegészítők: Greasemonkey | URL Parameter Remover
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Újabb az olcsóbb - Helyet cserélt a DDR2 és a DDR3
Megmutatja a Firefox, ki követ netezés közben
Hibás a böngészők privát böngészési módja
Firefox böngésző: előzmények törlése