Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Számítástechnika klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Számítástechnika klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mottó: A GVH szerint az sem várható el a fogyasztótól, hogy egy intenzív, akár több hónapig tartó reklámkampány során az innen-onnan részletekben csöpögtetett információ-mozaikokat fejben összerakja, maga kutasson azután, hogy esetlegesen milyen csatornán keresztül juttathat el hozzá még reklámüzenetet a reklámozó. Még kevésbé várható el az ésszerűen eljáró fogyasztótól, hogy a reklámok szavahihetőségét kétségbe vonja, vagyis eleve számoljon azzal, hogy a reklámban úgy sem mondanak igazat, és nyomozni kezdjen a valós tények után. 2009. december 14., hétfő 12:32 |
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) közzétette
2010-es piacfelügyeleti tervét, amelyben kiemelt feladatként szerepel
az internetszolgáltatók által a le- és feltöltési sebesség lassításának
illetve korlátozásának vizsgálata, az árukapcsolás ellenőrzése, az
egyedi előfizetői szerződések vizsgálata, a hibaelhárítás, az emelt
díjas számok használatának, valamint a roamingrendeletben előírt
kötelezettségek betartásának ellenőrzése. A hatóság a piacfelügyeleti
tevékenység keretében figyelemmel kíséri a hírközlési piac változásait,
elemzi azokat, és ha szükséges jogalkotási lépéseket kezdeményez. A
piacfelügyeleti tevékenység részeként ellenőrzi a szolgáltatások
minőségét, a fogyasztók érdekeit védő garanciális szabályok
érvényesítését, és többek között a hírközlési végberendezések
forgalmazását is. A piacfelügyeleti terv tartalmazza az NHH Tanácsa
által hozott határozatok betartásának ellenőrzését is. (forrás: penzcenrum.hu)
Az NHH
a hatósági ellenőrzések keretében jogsértés feltárása esetén a
fokozatosság elvét betartva felhívás kiadásával nyújt lehetőséget arra,
hogy a szolgáltatók önkéntes jogkövetéssel tegyenek eleget az
elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályokban foglaltaknak.
Amennyiben a hatóság megállapítja, hogy a felhívásokban foglaltaknak az
érintettek nem tettek eleget, hivatalból piacfelügyeleti eljárást indít
és jogszabályban meghatározott szankciót alkalmaz.
Az NHH a piacfelügyeleti tevékenysége keretében 2008-ban 215 bírságoló határozattal 206,3 millió forint, 2009 első félévében 170 bírságoló határozattal 91 millió forint bírságot szabott ki - számol be az NHH közleménye.
A 2010. évi piacfelügyeleti terv teljes egészében elérhető az NHH honlapján.
|
|
M Imre írta 9 órája a(z) Egyszerűen: mi az a ChatGPT? videóhoz:
Néma mérget oltanak a zenékbe, és elég hatásos: ...
M Imre írta 4 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Örülhet minden androidos, az Apple után a Google is...
M Imre írta 4 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Itt a vége a Play Áruház monopóliumának | 2024. ...
M Imre írta 4 napja a(z) The Google Story videóhoz:
A YouTube szerint nem is akarja eltűntetni a reklámidő-...
M Imre írta 4 napja a(z) The Google Story videóhoz:
A Google tavaly egyébként 237,85 milliárd dolláros ...
M Imre írta 4 napja a(z) The Google Story videóhoz:
Ilyent még nem csinált a Google: eladna valamit egy ...
M Imre írta 6 napja a(z) Misfortune Cookie - Több mint 12 millió otthoni router sebezhető "takeover"-re blogbejegyzéshez:
Mielőbb cserélje le, ha ilyen routert használ | 2024. 11. 15. ...
M Imre írta 1 hete a(z) Hogyan válasszunk feltörhetetlen jelszót? blogbejegyzéshez:
Ha látja a jelszavát ezen a listán, azonnal cserélje le |...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Mobilinternet vs GVH: korlátozott sebesség az már nem korlátlan (korábbról)
Mobilinternet vs GVH: korlátozott sebesség az már nem korlátlan
Kötelező adatroaming-limit
Magyar letöltőt nem kapcsolnak le a netről